środa, 12 czerwca 2013

sposób na kradzież auta


 Dzień dobry:)
dzisiaj małe ostrzeżenie, poszerzanie horyzontów, uświadamianie, ściąganie klapek z oczu, czy jak tam sobie to nawiecie.
Cały tekst udostępnił kolega na FB:




!!! OSTRZEŻENIE !!!! - do posiadaczy aut !!!!!!!
W ostatni Weekend w Piątkowy wieczór zaparkowaliśmy na publicznym parkingu. Jak wyjeżdżaliśmy z parkingu to zauważyłem naklejkę na tylnej szybie.
Na szczęście kolega powiedział mi żeby się nie zatrzymywać bo ktoś może czekać aż ja wysiądę z samochodu
Po dojechaniu do domu zdjąłem kartkę, która była zwykłym rachunkiem za paliwo.
Po jakimś czasie otrzymałem tego maila

OSTRZEŻENIE OD POLICJI:




DOTYCZY KOBIET I MĘŻCZYZN UWAŻAJCIE NA PAPIERY PRZYKLEJONE DO TYLNEJ SZYBY AUTA TO NOWY SPOSÓB NA KRADZIEŻ SAMOCHODU (TO NIE JEST ŻART)

O co więc chodzi ??? Parkujesz przodem. Wracasz do samochodu, odpalasz zaczynasz cofać aby wyjechać z miejsca parkingowego, oglądasz się do tyłu i widzisz kartkę na szybie przesłaniającą widok. Zatrzymujesz się i wysiadasz, żeby ją usunąć.
Gdy zbliżasz się do tyłu samochodu złodziej wyskakuje znikąd, wsiada do auta i odjeżdża praktycznie cię potrącając.
Dodatkowo moje panie założę się że wasze torebki są w samochodzie i odjeżdżają razem z samochodem
A więc tracicie samochód, pieniądze, dokumenty z adresem domowym no i pewnie klucze do domu.
Tak więc wasz dom i osobowość są zagrożone. Parkując tyłem wyjeżdżasz do przodu nie zerkając na tylną szybę.

TO JEST NOWY SPOSÓB ZŁODZIEI Jeśli zobaczycie kartkę na tylnej szybie cofając na parkingu NIE zatrzymujcie się, zdejmijcie ją po powrocie do domu.

Prześlijcie tę wiadomość znajomym i rodzinie zwłaszcza kobietom - kobieca torebka zawiera wiele osobistych informacji i dokumentów a nie chcielibyście żeby wpadło to w niepowołane ręce.

PROSZĘ Powiadomcie swoich znajomych"

17 komentarzy:

  1. Dzieki Dosiu, przesle dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajac moja leniwa d... nie ruszylanym sie z miejsca, chyba ze polozyliby mi A3 na tylnej szybie.

      Usuń
  2. Co też już nie wymyślą Ci złodzieje ale faktycznie logiczne rozumowanie, każdy z reguły wysiadzie jak coś przeszkadza za wycieraczką,Sama wysiadam bo zdarza mi się nie zauważyć ulotki,na szczęście na przedniej szybie.
    Dzieki Dosia,teraz obejdę auto dookoła zanim wsiądę.
    dobrego i bezpiecznego dnia:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Już to znalazłam na mailu, mam wrodzoną ostrożność i nawet torebki nigdy nie kładę na siedzeniu obok, tylko na podłodze z dala od ciekawskich oczu.
    Nie złapaliby mnie na to, ale fakt, czasem człowiek ma różne zachowania bezmyślne, więc i o takim sposobie warto poinformować, niech się złodzieje strzegą ostrożnych ludzi, a nie odwrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem inna wersja kradzieży na "przebitą oponę"? Czego to ludzie nie wymyślą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to jakas super nowa metoda
    ale takie ostrzezenia trzeba powielac

    OdpowiedzUsuń
  6. jesoo, pierdzielić torebkę, gorzej jakby dzieci w samochodzie zostały....

    OdpowiedzUsuń
  7. moją znajomą złodzieje ukradli razem z mercedesem;)
    mąż wyszedł z auta, a złodziej wskoczył i odjechał z pasażerką
    wyrzucił ją na pobocze za Warszawą, całą posikaną z nerwów.
    auta nie znaleziono

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Dosiu.
    Zapamiętałam kiedyś z programu 997 podobne metody i nigdy nie zostawiam kluczy w aucie.
    W podobny sposób kradną dokumenty kierowcom samochodów dostawczych- zwykle podczas załadunku dokumenty pozostają w szoferce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o takim pomyśle;((

    OdpowiedzUsuń
  10. moje hobby to wyszukiwanie takich historii to takie " czarne wołgi porywające dzieci" takie historie jak z poparzoną dziewczynką która dostanie 10 centów za każde udostępnienie meila:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu proszę:
      http://atrapa.net/chains/kradziez-auta-na-naklejke.htm

      Usuń
    2. Dzięki Futrzaku!!!
      Nie będę więc odpowiadała na Wasze komentarze, ale proszę, abyście i tak uważały.

      Czasami się zastanawiam, czy próba odkręcenia takiej wiadomości też nie jest odwróceniem uwagi i chęcią jednak zmniejszenia czujności.

      Znamy jednak pewnego gościa, który z zagranicy przyjechał do Polski, w lesie złapał gumę, zatrzymał się, zabrał się za zmianę koła i w tym momencie kolesie "znikąd" zabrali mu auto i zostawili w lesie z niczym.

      Także o ostrożność apeluję, a za Twoją czujność, Futrzaku, bardzo dziękuję.

      Gdy będę się zastanawiał nad wiarygodnością niektórych wydarzeń, to zgłoszę się do Ciebie :*

      Usuń
  11. o jacieee .... nie wpadłoby mi do głowy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie na szczęście nie przeszkadzają nawet kartki wetknięte z przodu. jestem tak bystra, że zazwyczaj zauważam je dopiero, jak już wyjadę.
    dzięki za ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. www.autoszybykarad.pl – naprawdę warto wymienić tam szybę. Mają świetne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam szyby samochodowe www.autoszybykarad.pl – jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń