niedziela, 7 października 2012

rodzinne czułosci

Anglia przywitała nas deszczem, ale po kilku godzinach śladu już po nim nie było. Od dwóch dni kąpiemy się w słońcu. Może trochę jest zbyt wietrznie, ale podobno można się do tego przyzwyczaić.

Cudnie jest spędzić trochę czasu z Sisterką. Od kilku lat rzadko się widujemy i choć jest ode mnie młodsza, to mam w niej mocne oparcie. Była przy mnie w wielu ważnych momentach w moim życiu i bardzo mnie wspierała. Cieszę się z tego czasu i już mi szkoda, że niedługo się niestety skończy. Zła jestem na siebie, że już się zamartwiam końcem tego czasu.
Cudnie jest obserwować, jak nasze dzieci budują wspólne relacje. Mają do siebie tyle czułości. Fajnie byłoby gdyby częściej mogły się widywać.

Dbają tu o nas bardzo. Czuję się naprawdę wyjątkowo.

Sisterka - dobrze, że jesteś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz