wtorek, 11 grudnia 2012

wyróżnienie :)))

Ciekawiły mnie na wielu blogach Wasze wyróżnienia. Od kogo i za co je macie, itd. itp.
Dzisiaj sama otrzymałam nominację do:


od Franka, czyli Karoliny :)
Wyróżnienie z radością przyjmuję, w zabawę się wkręcam, więc chyba mogę o sobie mówić, że jestem Laureatką Liebster Blog'a ;)

Zasady: jeszcze nie doszłam, gdzie jest ich początek, ale wszędzie pisze się o tym mniej więcej tak:

Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

Co do małej liczby obserwatorów to nie mam wątpliwości, ale z tą "dobrze wykonaną robotą" to bym się zastanawiała.

Ale to już nie moja sprawa. Wyróżnienie przyjmuję ;)  Wkrótce na wcale niebanalne pytania odpowiem.
Dzięki, Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz